Automatisch berekenen ballasthoeveelheden

GeoNext heeft onlangs een opdracht uitgevoerd voor het berekenen van ballast hoeveelheden.

Hiervoor hadden wij een puntenwolk, doel-tracé en theoretisch profiel. In verschillende stappen hebben wij de berekeningen uitgevoerd. Hiermee werd rekening gehouden met de verkanting in het spoor. Deze methode is vele malen efficiënter en nauwkeuriger dan de bestaande methodes. Deze techniek is te gebruiken tijdens de voorbereiding van spoorvernieuwing als bij de oplevering. De puntenwolk kan ingewonnen worden door een mobiele scanner op een trein, spoortrolley (bijvoorbeeld  de Trimble Gedo) of is in sommige gevallen al aanwezig bij de klant. De techniek kan ook gebruikt worden voor bv. asfalt of andere hoeveelheden.

Wenst u meer informatie neem dan contact met ons op.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten